Veel gestelde vragen

Hoe kan ik voor mijn kaartjes betalen?
Via de website kun je vanaf nu gemakkelijk hier je kaarten bestellen. Deze dien je op de dag van de activiteit uitgeprint mee te nemen, samen met je badge met PD-nummer.

Hoe kom ik aan mijn kaarten als ik deze via de website bestel?
Na de betaling via de website ontvang je de e-tickets in je mailbox waarmee je de kaarten hebt besteld. Let er dus goed op dat dit het juiste e-mailadres is. Deze e-tickets dien je te printen en mee te nemen op de dag van de activiteit.

Zijn er nog steeds maar vier aanmeldmomenten voor de activiteiten?
Ja, de PV bepaald een inschrijfmoment voor de activiteiten. Vanaf dat moment kun je inschrijven voor de genoemde activiteit.

In de toekomst zal er ook de mogelijkheid zijn tot het digitaal bestellen van de e-ticket. Maar ook hier geld een start- en einddatum voor het bestellen van de e-ticket.

Hoe meld ik mij aan bij de PV?
Via de website kun je hier het inschrijfformulier downloaden. Deze kun je ingevuld en ondertekend afgeven bij de het secretariaat van de PV.

Blijf ik automatisch lid van de PV?
Vaste medewerkers  blijven automatisch lid. Flex-werkers moeten ieder jaar opnieuw inschrijven voor de PV in verband met de betaling.

Wat gebeurt er met mijn geld als ik onverhoopt niet mee kan?
Je bent zelf verantwoordelijk voor het afsluiten van een reis- en annuleringsverzekering. PV Fokker Woensdrecht gaat enkel over tot restitutie van gelden in uiterste gevallen. Dit wordt per situatie beoordeeld.

Kan ik nieuwe activiteiten ook in mijn e-mail ontvangen?
Ja, je kunt je hier aanmelden voor de nieuwsbrief. Op deze manier ontvang je het laatste nieuws direct in je mailbox. Zo is het nog gemakkelijker op de hoogte te blijven van de nieuwste activiteiten.